Вітаю Вас Гість | RSS | Реєстрація | Вхід

 Інклюзивна освіта

Меню сайту
Форма входу

Пошук
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
  • Відділ освіти міста
  • ММК міста
  • Профспілка міста
  • ПОІППО
  • Національна гаряча лінія
    ОФІЦІЙНИЙ МАЙДАНЧИК ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ УКРАЇНИ

         Видатний український філософ Г Сковорода, говорячи про людей уражених хворобою ставив риторичне питання: «Невже гадаєш, що премилосердна й дбала матір наша природа зачинила їм двері до щастя, ставши для них мачухою?». Це риторичне запитання нині хвилює багатьох спеціалістів, причетних до навчання, виховання, соціальної реабілітації дітей, яких природа позбавила достатньою мірою сприймати світ, відчувати свою належність до нього через хвороби, травми, патологічні стани. Визнання прав такої дитини, її інтересів, потреб, надання допомоги у процесі соціалізації та вибору професійної діяльності є дуже важливим на сучасному етапі розвитку освіти. Тому важливого значення набуває інклюзивне навчання, що передбачає спільне перебування дітей із порушеннями психофізичного розвитку з їх здоровими однолітками. ДНЗ це заклад, який забезпечує інклюзивну освіту як систему освітніх послуг, а зокрема:

         Головний принцип інклюзивного навчання перебування дітей з певними порушеннями в масовій дошкільній групі, оволодіння нею знаннями, вміннями та навичками нарівні із здоровими однолітками; соціально медико - педагогічний супровід дітей; забезпечення належних умов для навчання, виховання корекційно - компенсаторної роботи, матеріально - технічне, кадрове, фінансове забезпечення.

    Інклюзивний підхід

         Створення таких умов, за яких діти мають однаковий доступ до освіти, у тому числі діти з особливими потребами, які перебувають в масовій дошкільній групі. Водночас, усі діти в таких умовах краще адаптуються до навколишнього середовища оволодівають соціальними навичками почуваються більш самостійними потрібними в суспільстві. Переваги інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується:

    • моторний;
    • мовний;
    • соціальний;
    • емоційний;
    • розвиток дитини.

         Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами. Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально. Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей. У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.