Вівторок, 26.05.2020, 21:10
Вітаю Вас Гість | RSS | Реєстрація | Вхід

 

Меню сайту
Форма входу

Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту
  • Відділ освіти міста
  • ММК міста
  • Профспілка міста
  • ПОІППО
  • Національна гаряча лінія
    ОФІЦІЙНИЙ МАЙДАНЧИК ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ УКРАЇНИ
    Головна » 2018 » Листопад » 7 » Семінар-практикум з елементами тренінгу «Метод проектів в еколого-розвивальному вихованні і навчанні дошкільників»
    19:01
    Семінар-практикум з елементами тренінгу «Метод проектів в еколого-розвивальному вихованні і навчанні дошкільників»

         Пріоритетним напрямом сучасної освіти все більше стає підготовка дитини як активного суб'єкта життя, яка вміє творчо розв'язувати проблеми, розуміє цінність і сенс своїх дій, відповідальність за їх наслідки. Заклад дошкільної освіти є першою сходинкою у вихованні і навчанні дитини майбутнього. Саме життя вимагає від нас нових підходів до освітнього процесу, впровадження в нашу практику сучасних інноваційних технологій. Розуміючи своє головне завдання у створенні оптимальних умов для розвитку активності дітей, стимулювання їхньої самостійності й творчості, наші вихователі широко використовують для екологічної освіти творчо-розвивальні технології.
         7 листопада 2018 року в ДНЗ «Росинка» відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу «Метод проектів в еколого-розвивальному вихованні і навчанні дошкільників». Відкрила захід завідувач ЗДО І.Ф.Оськіна.  Вихователь-методист закладу Г.М.Москаленко в своєму виступі охарактеризувала метод проектів як педагогічну технологію. Вихователь дошкільного закладу С.С. Сівак розкрила роль методу проектів у вихованні екологічної культури дошкільників: завдання і значення методу екологічних проектів, варіанти класифікації проектів, основні етапи проекту. Вихователь старшої групи «Дзвіночок» Є.В.Стасенко запросила присутніх на колективний перегляд заняття «Вода - джерело життя. Це підсумкове заняття проекту, який тривав 5 днів. Саме з дитинства потрібно формувати екологічну свідомість дітей, щоб вони могли відчути себе невід'ємною частинкою природи і усвідомити, що кожна краплинка, кожна рослинка, кожна жива істота – така ж частка, якій буває добре, а буває й боляче. Якщо в серцях наших дітей з'явиться любов до життя, а заклик «Не зашкодь!» усвідомиться кожним, тоді ми зможемо бути спокійними і за наших дітей і за екологію нашої планети.
         Вихователі закладу В.О.Федорець, Ю.В.Поліщук, Л.М.Бегма поділилися своїм досвідом роботи з використання методу проектів в формуванні екологічної культури дошкільників. Педагоги зазначили, що реалізація екологічних проектів здійснюється в ігровій формі через залучення дітей до різних видів творчої та практичної екологічно значущої діяльності в безпосередньому контакті з різними об’єктами природного та соціального середовища. Крім того, важливим є той факт, що в реалізацію проектів залучаються не тільки діти, але і їх батьки, що робить процес виховання і навчання максимально ефективним.
         До уваги була представлена виставка методичних матеріалів з даної теми. Запропонований методичний і практичний матеріал є результатом роботи педагогічного колективу ДНЗ «Росинка» з питання використання екологічних проектів і спрямований на вирішення головного завдання Базового компоненту дошкільної освіти сфери «Природа» – формування природоцільного світогляду дошкільників.
         Всі учасники засідання брали активну участь у обговоренні проблемних питань, які піднімалися на засіданні, показали зацікавленість та практичні знання з даної тему.

    Вихователь-методист ДНЗ «Росинка» Москаленко Г.М.

    Переглядів: 131 | Додав: Ольга | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *: